Werkwijze

Zo gaan we dat doen

Flexibiliteit is een groot goed. Door de lijntjes kort te houden, kunnen we snel schakelen en anticiperen.

Ik werk als freelancer, maar marketing is een teamsport. Als we gaan samenwerken, is dat dus écht samen werken. Je kunt me zien als jouw marketinggids. Ik sta niet voor je, maar naast je.

Stappenplan

Stap voor stap dichter naar jullie doel

Ambitie & situatie

Fase #1 - Check

Je ambitie om te groeien komt ergens vandaan. Het avontuur dat je te wachten staat is een opeenstapeling van gebeurtenissen. Dit wordt jóuw succesverhaal. Maar wanneer ben je tevreden? Het moment dat we in zee gaan, is pas het startpunt. Hoe ziet onze stack er op dat moment uit? Hoe goed kennen we het landschap waarmee we te maken hebben? Welke uitdagingen en kansen, op korte en lange termijn, kunnen we voorspellen?

Het ‘nulmoment’ van je online stack. Inzicht in de status van:

Je website

De vindbaarheid van je website

Je advertentiekanalen

Actiegerichte strategie

Fase #2 - Strategie

Gezapige modellen en invuloefeningen laten je bedrijf niet groeien. Jij als drukke ondernemer hebt daar ook helemaal geen tijd voor. Zo snel mogelijk de meeste impact maken, dát is actiegerichte strategie. Succes ligt vaak al dichterbij dan je denkt.

Je wil toeslaan op het juiste moment, op de juiste plek. Dat betekent: goed opletten en anticiperen. Ik noem dat de ‘swell’, die als een grootse golf razendsnel op je afkomt. Pak je kans, want je weet nooit hoe lang het duurt voordat een nieuwe kans zich aandoet. Doe dat keer op keer, en je succesverhaal wordt groter.

Ik ben je rechterhand, je sparringpartner. Maar ik ben ook je uitdager. Ik geef je namelijk pro-actief advies, soms zelfs uit onverwachte hoek. Samen gaan we het avontuur aan en leren we hoe we jouw markt het beste kunnen bedwingen.

De koers die we gaan varen. We bepalen onder andere:

Probleemdefinitie

Klant & klantreis

Alle touchpoints

Aanpak & KPI’s

Invulling per kanaal

Prestatiegedreven energie

Fase #3 - Actie & energie

Meer zichtbaarheid, meer leads, meer transacties. Rendement uit online marketing geeft jou de mogelijkheid om verder te groeien. Daarom is focus op prestatie het allerbelangrijkst.

Marketing heeft als doel om je bedrijf te laten groeien. Wanneer die kansen komen, weet je niet. Jouw markt is als de zee: je kunt de golven niet controleren of stoppen, maar je kunt wel leren surfen.

Presteren met online marketing is voor mij een fascinatie. Er valt immers áltijd wel wat te verbeteren. Resultaat geeft mij de onuitputtelijke energie om mijn werk te doen. Ik beheer je kanalen, zodat jij je kunt focussen op de verdere groei van je bedrijf.

Prestatiegerichte uitvoer van marketing.

Real-time dashboard

Experimenteren en optimaliseren

Periodieke calls om voortgang te bespreken